Abort

Nu har jag gjort min första och sista abort. Fy vad ont det gjorde ett tag, och då hade jag ändå fått bedövningsspruta! Skönt att ha det gjort nu iallafall, och att slippa illamåendet. Skola blir det på måndag, äntligen! Träffa min efterlängtade brudar! :) Hoppas de är några kvar iallafall, i princip alla har insett vilken skitskola vi egentligen börjat på så alla vill byta. Alla tycker likadant, klassen älskar vi men inte skolan :/

Anyway, syster, svåger och systerdotter var här nyss! En kort stund men mysigt det med :) Fixat firande hos farmor nästa vecka, Erica blir ju 20 :D Och lilla Elvira fyller snart 1 ! Vad tiden går.. <3

Vad ska alla göra idag då? Min dag har ju inte vart great, men den blir nog inte så mycket roligare.. har ju mensvärk x2 typ och blöder som fan (ursäkta men min blogg :D) så orkar inte mycket! Dessutom har jag klantigt nog helt tappat bort min nyckel, HÄRHEMMA. helt sjukt kollat överallt...
Önskar er alla en underbar fredag iaf! Blir nog middag hos Jessi för oss iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0