Återbesök

Tjeeena allihoooopa. Nu är det kväll och Emil har kommit. Vi ligger och halvmyser i sängen och glor lite tv :) Kom på helt ur ingenstans att det är v.43 och att jag hade mitt återbesök den här veckan, fick panik att jag missat det för det är ju obligatoriskt! Men då kändes det konstigt att de inte ringt? :s
Så letade upp broschyren jag fick med datum i och det var ju imorgon som tur var! Ska vara där 13:15 så slutar typ halv ett istället för tre imorn, den ni! ;)
Bara göra pissprov och säga att allt gått bra, blödde ju bara en vecka som tur var :D Det är ju ob. för att man ska se till så jag inte fortfarande är gravid och så att inga komplikationer skett.

Nu ska vi titta klart på kungarna av tylösand, sista avsnittet :'( haha! Faktiskt underhållande :D Sen sooooova, :*
Taggar ju fredag något enormt så sova så går tiden fortare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0