Eskilstunas brukshundsklubb

Idag var vi med djurklassen på sbk brukshundsklubb! Jag tog som sagt med mig lilla Louise, som var jätteduktig trots lite små morr och så när det kom lite nya hundar! :) Hon fick även köra lite agility och gud så duktig hon var trots sin storlek ;) Hon kunde ju t.om hoppa några cm, haha!

I princip alla där blev helt dökära i henne, men det är ju förståerligt. Kolla på tösabiten bara! Gossigo :D
Iallafall, Emil kom och hämtade mig halv tre så åkte vi hem och jag la mig i ett halvfullt badkar, och somnade haha... Satt typ skräddare och nacken bakåtlutad, vaknade av nackvärk... undrar varför? haha ;) Sen sov jag i sängen ett tag (jobbigt att göra nåt hela dagen haha, börja träna nu, jaa!) sen åkte vi och köpte nya skor :D

Jag ville ha stövlar, men mamma ville att jag skulle ha något varmt. Jag vägrar fula kängor så tillslut hittade jag ett par vadderade stövlar :D Dock var jag såhäääääääär nära på att köpa uggs. Men de tål ju inte blöt snö så :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0