First day ridin' solo

Ja i söndags flyttade mitt liv hem till sig igen. Det var en kaosartad dag och vi gjorde slut, men nu vet vi inte riktigt vad vi vill längre. Vi har börjat om, på ett vis... För vi älskar varandra, det är bara lite mycket som är ivägen jämt...
Söndags var nästan värre än i lördags och idag kommer nog bli värst. För idag är första dagen jag är själv, och ska sova själv.... kommer inte bli kul :(
Som tur var köpte mamma en datorsladd åt mig idag, så att jag har datorn distrahera mig med iaf. Förut använde jag ju emils dator men den tog han ju med sig såklart ... <3¨
Hade tänkt att plugga lite småföretagande idag, men så kom älskling in på msn och nu camar vi, var lite mer intressant haha (a) men ska försöka lite smått med hans hjälp ändå i 45min tills dh börjar! :) Ligger typ tre kapitel efter så tror jag haha (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0