Godkväll

Kikade nyss lite på min statistik, för två dagar sen hade jag 35unika besökare och idag 11 trots att jag inte ens skrivit något idag! Känns skitbra om man kan säga så haha... lite kul för det är rätt många enligt mig, för att ha en så "ointressant" privat blogg haha B)

Idag har vi suttit i smågrupper och fått säga vad vi tycker om skolan, och jag fick en jättedryg lärare som bara skyllde allt på oss elever att vi ska ta eget ansvar, allt skyllde hon bort. Blev så arg att jag var på väg att resa mig och gå därifrån hehe (a) som tur var kom emil och lämnade min nyckel så fick andas lite!
Fick även en "utskällning" för att jag frågade en av våra lärare hur det blir med bensinen fram&tillbaka till flygplatsen när vi ska till bryssel. skrek att vi ska vara glada någongång, och om någon ynka förälder vill ha betalt för att köra sitt barn till flygplatsen så kan dom få det. fyfan vad jag lackade ur, och då hade hela morgonen ägnats åt att säga åt oss att vi ska fråga om saker och säga till? Kul om man får såna reaktioner.. nej usch för denna skola!!


säger då det, bra tur man har klassen iaf! eller vad säger du malin ? ;)

Nu har jag nyss badat Thelma, för att Emil aldrig fattar något... ska väl snart sova.. ta med louise imorn då vi ska till brukshundsklubben - kan nog bli kul! :) sov gott alla !

Kommentarer
Postat av: malin

Snygg bild(Y)klassen är bäst :) och på fredag, då jävlar!!<3

2010-10-27 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0