Helgen

Min helg har verkligen varit blandad av kaos och glädje. 50/50 skulle jag nog säga !

I fredags var det halloweenfest här hos mig, med mina brudar! + några till då hehehe ;) Det var så sjukt jävla kul! <3 måste så göras om. Slänger upp bilder sen när min dator vill samarbete o inte laggar sönder så fort jag ska titta p på en bild ;p

Lördags var det möhippa efter att ha vaknat. Ja... hoppas min syster hade kul iallafall för det hade inte jag.. Började med att bilen pajade, motorn överhettad pga trasig slang till kylaren. Kom flera timmar försent, annica fotade sig vi satt i omkädningsrummet och jag halsade champagne/cola haha..  sen åt vi på en resturang som var helt cpseg o grejjer och dramat som utspelade sig där tänker jag inte ens nämna men slutade i tårar och efter det fick jag ÄNTLIGEN komma hem. Dock bara för att byta om och fixa mig för att dra till Dan & Milla på inflyttningsfest! :) Kom dit typ 12 så vart inte uppe så länge men det var kul/mysigt ändå :D <3

Idag/söndag har jag och emil bara sovit,sovit och soviiiit ännu mer. Sjukt skönt! Kom väl hem 10 från Milla :) Sen lagade Emil misslyckat kött och jag har bråkat med min dator. Typisk söndag! Fast ja gillar dom, vilodagar :D

ja ni ser ju vilka problem min dator har, bilden är helt förstörd. tur jag har originalet på mobilen..
Fast det bästa just nu, är att jag har LOV =D Ska bli så jävla skönt... jag behöver verkligen en paus just nu.. För första gången är verkligen ALLT uppochner i mitt liv. Känner för att lägga mig ner och ge upp, men jag ska inte. Jag ska kämpa och jag ska lé och jag ska komma härifrån !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0