I'm alive!

Haha nej jag dog inte igår :) Var dock uppe till ett-två för att bli sådär jättetrött så jag inte hann hamna i mina vanliga tankebanor som varar minst en timme. Så somnade direkt med en kelgo kisseunge! Det var mys :*
Idag har vi bestämt fest med tjejerna i klassen! Blir hos mig på fredag (övermorn) och jag är supertaggad! Kommer bli skitkul att dricka med dom för första gången, och dessutom dricker en av tjejerna för allra första gången övh ;) Och fyller på lördag gör hon med, kommer bli så aweome! :D

Får se om Emil kommer vara med eller inte, han är inte jättepepp på typ massa 16åringar och en till kille haha ;) Får se om det blir några fler dudes eller inte, annars blire väl tjejfest. Båda blir bra för mig så! :)
Nu har jag nog inget mer att skriva, ska ta det lugnt och kanske fixa med lite plugg och vänta på emilpemil som kommer ikväll!Ha det gott alla! :)

Kommentarer
Postat av: malin

haha ska bli kul att se hur hon blir när hon är full :D!

2010-10-27 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0