Ingen bra dag

Igår fick vi brev hem från Kronofogden om min skuld till CSN. Den har nu med ränta stigit till 3600 istället för 2900.. :( Ringde och frågade om delbetalning för vi har inte dom här pengarna, men då var man tvungen att betala minst 1800 snarast ändå... sen 900 i nov och samma i dec.. Mamma har inte dom pengarna heller, och det är mitt fel. Mår så jävla dåligt nu... :'(
Vår ekonomi är ett känsligt ämne för mig, men ja.. skitsamma. Ska lägga mig sängen nu och halvdö för att slippa tänka!


Kommentarer
Postat av: Casandra

Varför betalade du den inte innan, då när den låg på "bara" 2900? Menar absolut ingenting illa, utan bara undrar av vilken anledning det inte gjordes då, inte kul det där med ränta.. :(



Jag förstår hur det är, jag fick också en skuld till CSN för att de betalat ut mitt studiebidrag när jag tydligen inte skulle ha det (då när jag hoppade av). Vilket jag givetvis inte alls tänkte på eftersom de på skolan sagt att jag skulle få behålla studiebidraget eftersom jag gick 50-75%, så jag använde glatt pengarna.. Sen fick jag plötsligt en härlig liten lapp givetvis, dock inte från kronolle men.. Och jag satt/sitter i lite samma situation som du, inga pengar hade jag själv och pappa hade det svårt nog som det var, milt sagt.



Hoppas det ordnar sig för dig iallafall!

2010-10-29 @ 21:01:06
URL: http://casandora,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0