Lördag

Igår åt vi god mat hos matte med jessi, avslutade med att kolla på saw 4 mycket mysigt :) drog oss vidare mot papa och umgicks lite med han o så, hamnade i säng klockan 4? ;p huhu så det kan gå!
Sen väckte idiotfan mig typ först 9 sen åkte han till ksör vid 10 och tjatade om att jag skulle med fast jag såg uppenbart död ut haha :) Har sån "mens" värk och det bara rinner, hihihi så rolig fakta ;) Nejmen abort är inget jag rekommenderar till någon, se till att skydda er eller vilja ha barnet! fyfan.. aja misstag är till att lära sig från, right?

Önskar att bilden var verklighet alldeles för ofta..



Nu har vi nyss träffat Jessi och Mattias (mohahah, internet skämt) igen, de ville ha skjuts till Fröslunda för att hämta ett paket ;) Så köpte vi rostbiff för trettio spänn och lite beasås som vi nyss inhalade. Lite gott, lite segt. Nu vart det sjukt mycket ointressant här! Så det kan gå hihihihihi, full elle? Näeeee men vänta bara! Nästa helg då jäävlar.... :B


Får se vad kvällen bjuder på, behöver hämta nyckel hos syster i köping men de är på kalas, måste vara hemma tills halv tio då mamma kommer hem. Hatar att jag tappat bort min jävla nyckel. Inte okay alltså :( Skulle ha filmkväll med älskade pök men får se, så jävla pmsig och trött idag.. höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0