negativ får man vara lite sådär...ibland

Snälla kan ni inte bara försvinna? Bara sådär, så skulle iallafall ett problem vara ur världen. Det problem som skapar en rad andra problem. Jag orkar inte ha det såhär längre, jag orkar inte kämpa om det aldrig blir annorlunda. Jag orkar inte må skit varje kväll. Jag vet inte ens vad jag känner längre. Det här är så jävla frustrerande. Tankarna bara yr runt, blir det bättre? Eller bara sämre? Kommer jag ångra mig eller kommer jag må bättre? Jag har pratat med dig många gånger nu, sagt precis hur det ligger till. Men det enda jag får tillbaka är en tom blick och ett "sluta" . Vad ska jag ta mig till med det? Vad ska jag tro om det? Jag har aldrig någon aning vad du egentligen känner för du kan aldrig prata med mig. Ibland tror jag bara du finns här för bekvämlighetens skull, men... det kanske vi båda gör ? 
jag vet inte, jag vet fan ingenting längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0