Ny vecka

Sitter här med syster nu och väntar på köttfärslimpa o potatis, mums! =D
Har haft en väldigt lugn dag i skolan, bara fixat lite med irlandsgrejen på engelskan och haft mentorgrej om bryssel som klassen ska till v.48 som vi fick veta om under helgen och skulle ha bestämt oss till idag... så bra skola det här! :) *ironi*
Fick svar av malin franzén på himmelstalund med, nej plats kunde ju dom självklart inte hålla :( skit också! Nu går inget som jag vill igen och jag tycker inte om det alls! Måste fixa det här på nåt sätt, kan inte gå tre år på real, det gör jag bara inte...

Nej nu ska jag vara lite positiv, haft en mysig dag iallafall. När jag kom hem från skolan så gick jag, älskling och louise ut på en promenad. Stannade utanför fröslunda vårdcentral och släppte henne lös och bara busade och myste.. :) underbart! Ibland kan hösten vara liiiite okay iallafall.. (klicka på bilderna för att göra den större)
Nu är krubbet strax klart, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0