Onsdag

Idag skippade jag min enda lektion i skolan. Grannjäveln under höll på och sjöng och gorma hela kvällen, det enda vi fatta var "allah"... Först bad vi dom snällt att va tysta, eller ja ropa snällt vad man nu kallar det. Helt ärligt så vågar vi inte knacka på, dem verkade inte förstå svenska och jag gillar inte det här området.
Så vi ringde Securitas men blev ombedda att ringa bevakningstjänst, men då hade de slutat... bara för att börja igen typ 30min senare. Då blev Emil förbannad och skrek åt dom att hålla käften, då vart det helt knäpptyst en minut, sen drog dom på ännu högre... LACK JAG BLEV!! Klockan var då 03.00 och jag skulle upp 07.15.

Så skippade det och jobbade hemma, vilket nog var ett bra val för gjorde klart allt inom min del av projektet! 3 a4sidor, hade aldrig klarat de i skolan för man blir bara så flummig där ;P

Riktig nöjd är jag, speciellt för det mesta kunde jag i huvudet från Lillerud :) Vart en del länkar, men det var mest för att kolla upp så jag inte bara skrev massa nonsens ;) Blir nog bra, sen är det en pp som ska göras o så men det är tillsammans med hela gruppen. Blir nog bra! ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0