Rubrik!

Kollade statistiken nyss igen, det är ca 15personer som kollar min blogg varje dag när jag inte ens lagt upp något. Mina senaste inlägg hade jag 47 och 54 unika besökare. Jag undrar varför egentligen. Plötsligt känner jag mig lite blottad när jag skriver om mina problem och min ekonomi. Dock är det ju min blogg, och bloggen är mitt sätt att få ur mig mina tankar. Så slipper jag hetsprata som jag oftast gör och folk blir sura...
Iallafall, jag tänker fortsätta skriva på samma sätt, vara ärlig. För det här är jag, och det här är (tyvärr) mitt liv. Det är en oändlig resa och kamp mot en bättre vardag. Lätt sagt. En vacker dag hoppas jag att det ska vara 90/10 glädje/depp i bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0