Saknad

Ibland kommer det stunder, stunder man helst vill slippa, men ändå hålla fast vid. En sådan stund är nu. Jag gick in bara för skojs skull på stallet.se där jag var medlem och aktiv för ett par år sedan, och så hittade jag en text jag kopierat som passar in så bra på min lilla Nasse..

"Du gör mig glad och jag älskar dig så himla mkt!
Du fångade mig redan efter första ögonblicket!
Går inte en minut utan att jag tänker på dig!
Innan var jag sönder, men du läker alla såren.
Du är min ängel, den som lyser upp min trista dag,
för dig ska jag kämpa till mitt sista andetag!
Du är min värld å så himla mkt mer!
Du är min prins å jag vill behandla dig som så!
Du är min ögonsten å kommer aldrig lämna dig!
Vad jag än säger å vad jag än gör,
vad jag än sagt och vad jag än gjort,
så vill jag att du ska veta,
de är dej ja lever för!"

Inget, jag menar inget djur, ingen människa kommer kunna ta din plats! Nasse var min hela värld från 2006 till oktober 2008 då Jessica ringde och sa att han försvunnit från fönstret i mammas sovrum. Fram tills mamma ringde den gången jag jobbade i kalvstallet och sa dem hemska orden "jag tror han blivit påkörd..". Fram tills hela min värld kollapsade, tills jag inte visste vart jag skulle ta vägen utan det bästa i mitt liv. Du fick bara bli 2år min vän, nu har det gått ytterligare två år till, och jag saknar dig minst lika mycket idag. Så fort jag tittar på Casper så tänker jag på dig, och alla minnen och stunder.  Vila i frid min saknade kisse, eller så hoppas jag du lever gott någonstanns om du nu gör det! Jag älskar dig så fortfarande.. <3

Har bara två bilder på Emils dator, har mer på min hoppas jag, kanske hämta från pappas dator om det finns..
Så vacker var du.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0