snabbis

Igår var det fest hemma hos matte med jessi, pappa, emil och mikaela :D och senare även maria. det var skitkul tills jag återigen kom på varför jag är frustrerad, och när det inte alls var som jag ville att de skulle va för att förändras. men jag och micki hade kul så länge det varade iaf! ska slänga upp lite videor o bilder på de sen:)
idag: så har vi legat bakis jag emil o micki. käkat lite go mat och bara myst. sen drog hon hem för att komma tillbaks vid 8 med malin för filmkväll. blev två skräckisar, fixar ett filminlägg om dem om ja pallar ngndag! jätteläskigt men mysigt iaf, kramade micki hårt för imorn lämnar hon oss för norrköping! hope to see you soon my darling!!! <3 :(

gick inte att ladda upp bild på mig o micki på emils dkfjsdikf dator...
snabbt inlägg iaf, nu ska vi sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0