Söndag

Idag är dagen de flesta önskar att man kunde skippa. Men jag är faktiskt inte en av dom! Ja, söndagar brukar vara sega, man gör inte mycket. Men jag ligger hellre hemma i sängen än går i skolan? Juste ;D
Idag har jag och älskling varit i Kungsör iallafall, fixat med ljudet i bilen! Casper fick följa med o strosa runt lite, men efter en väldans massa timmar så började både jag och lilla han att frysa så då begav vi oss hemåt. Hämtade ju nyckeln, stereon och en mobil av Erica i köping med så nu kommer vi in själva! Så skönt.

Tänk så liten han var där! Vet inte ens om han är en av dom på bilden men den i mitten eller höger ser lik ut iaf ;) Hehe nej men så glad att vi köpte honom! <3

Nu lyssnar jag på lite lugn/gammal musik i väntan på pök... får se om det blir nåt ikväll. Annars drar jag på nån film själv och glor. Skönt att ha lite egentid ibland, när man bor ihop som jag och Emil gör går man lätt varann på nerverna. Så att göra varsitt är bara skönt ibland! :)

Bild från Peace i somras. wunderful! ♥ 1½år and still going strong..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0