This brings tears to my eyes..

Gick nyss in på paows blogg, får se att ryktet var sant. hon har varit otrogen mot hugo.. och jag grät, när jag läste hennes text. kände du så? men jag grät, ännu mer... när jag läste hans...

paow:
"jag skyller inte på alkoholen, och inte på nemo heller. Men jag känner mig så manipulerad på något sätt..

Jag valde att inte berätta något eftersom att jag skämdes så mycket. Jag nekade till och med det för mig själv. Ibland så är det bäst att inte alltid berätta sanningen. Jag har legat så många kvällar och tänkt att jag verkligen vill berätta det, men det har aldrig kommit fram. Jag har drömt mardrömmar om det, om att jag måste berätta. Men jag har vart så himla rädd att förlora den ända människan i mitt liv som verkligen betyder något. Han är mitt liv på något sätt. Han har vart den människan som fått mig att vela gå upp på morgonen, så mycket som han har gjort för mig. Varför gjorde jag det frågar jag mig själv hela tiden???

Är någon som varit otrogen och vetat VARFÖR dom har gjort det? Att det var värt det? Nej, för det var det fan inte…

Nej, jag har mått så dåligt över det och förträngt det. Jag har låtsas som att det inte har hänt. Jag känner mig så jävla äcklig. Sen kan jag säga att jag inte sagt det som hände till NÅGON människa.
(...)
Sen så ringde jag Jocke idag och frågade hur han mådde och sa att jag hade hört att han skulle komma till Sthlm och frågade om vi skulle ses. Och då började han fråga om mig och Nemo och hur jag mådde. Och jag svarade sådär och fortsätta att prata. Och vet ni vad han gör? Han spelar in samtalet och lägger ut det på sin blogg?  Jag är inte arg på honom för att han gjorde rätt. Men på något sätt så känner jag mig så sviken även om jag inte borde vara det. Jag gav ändå tillit till den människab,

Jag har gjort bort mig. Jag ångrar mig och Hugo förtjänar inte mig. Jag kommer inte att be honom att komma tillbaka för jag är inte värd honom… Men är det något jag måste mest dåligt över är hur jag fått Hugo att framstå som :/

jag säger verkligen inte att jag inte gjorde fel. Jag har gjort fel. Och det jag mår mest dåligt över är att det blev offentligt. Första sidan på msn alla slkallerbloggar, tidningen har ringt.. Jag står för mitt misstag, jag vet att jag gjorde fel men jag borde berättat så att det slapp bli offentligt. Men vad mer är det jag kan göra nu än att tycka illa om mig själv? Tycka synd om Hugo? Tro mig jag skulle göra allt, jag skulle till och med offra mitt ena ben för att få det som hände ogjort. Jag har valt att inte berätta det för att vi har haft det så bra och det kändes som att allting skulle paja då. Vilket det gjorde till slut i alla fall. Jag var rädd för att berätta för att jag älskar honom… "


 


Hugo:
" Jag tänker inte sitta här och försöka leka tuff. Jag Hugo Rosas är så jävla sårad. Jag fick en fråga i min senaste frågestund den löd såhär "när grät du senast" Jag har svaret. Jag gråter just nu, tårarna bara rinner. Det känns som att någon har rivit hjärtat ur mig, kastat det på marken, skärt det i två halvor inte nog med det utan även loskat på det. Tror inte riktigt ni kan föreställa er hur jag känner mig just nu i skrivande stund. Jag känner mig förnedrad, jag känner mig kränkt..

Jag vet inte vad som är värst. Att Paulina har varit otrogen? eller sättet jag fick höra att hon varit otrogen på?
Att Paulina tänkte fortsätta vara tillsammans med mig utan att berätta eller att Paulina får ångest nu? när allt kommit till ytan?

Jag älskar Paulina, det är väl därför det gör så ont. Men jag fattar inte varför hon gjort såhär mot mig? efter allt jag gjort för henne?

Jag har jämnt stått bakom henne och det har inte alltid varit så lätt för mig men jag har gjort det för jag tyckt att hon varit viktigare än allt.

Jag har öppnat mig för Paulina för att jag verkligen litade på henne jag trodde att vi även var bästa kompisar. Jag har litat på henne när hon sagt att hon inte varit otrogen. För man ljuger väl inte för en person som man älskar? eller för sin bästa kompis?
(...)
Jag har aldrig varit otrogen mot Paulina. Om jag har haft lägen? Minst 1000 men jag har hela tiden tänkt. Varför ska jag vara med en tjej som jag knappt känner och riskera att förlora tjejen som jag har hemma och som jag faktiskt älskar.

Jag vet att jag kan få snyggare tjejer än Paulina. Paulina är inte speciellt märkvärdig till utseendet men det var inte hennes utsida jag föll för utan det var hennes insida som jag tyckte verkade va så jävla äkta och unik.
tyvärr aa jag måste säga tyvärr för det här var inte något som jag ville. Man kan säga att jag och Paulina började tävlingen tillsammans men avslutade den tyvärr inte tillsammans.

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva . Jag kan väl säga att Nemo har sårat mig ganska grovt också även fast jag inte känner grabben. Jag undrar vart respekten finns? Vet ni att jag hälsade på honom när han och Paulina skulle ner till GBG och delta i Debatt. Jag skulle säga hejdå till Paulina och då var Nemo där så vi hälsade, skadade hand osv. Hade han haft lite epati för andra människor
så skulle han inte förstört mitt och Paulinas förhållande. Nemo var ute efter att knulla min tjej och grattis, du lyckades. men du lyckades också förstöra ett väldigt fint och bra förhållande som både jag och
Paulina har kämpat med..

Paulina köpte dina repliker, äcklig som hon är. Är du nöjd nu? och nu då? Ska du bli tillsammans med henne nu eller? Skulle inte tro det. Var det värt att förstöra vårat förhållande bara för att få komma en enda gång? en enda gång? Eller kom du ens?

Tiden börjar rinna iväg här på cafet, jag har en kvart till. Jag vill bara avsluta med säga. Paulina var för mig äkta kärlek, jag var/är otroligt kär i henne det är därför det gör så ont i mig nu. Jag tycker inte
att jag är värd det här? Jag kommer inte ens ihåg när jag grät senast innan idag men nu bara rinner tårarna, varför?

Dom enda orden jag sitter och upprepar just nu är Varför, Varför, Varför?

Det skulle ju vara vi tills döden? Vi skulle ju bilda ett liv tillsammans? Jag vet inte om jag klarar den här resan själv. Tur att jag faktiskt har nära och kära som faktiskt bryr sig om mig till skillnad från dig Paulina. Tyvärr så är du omringad av ett gäng falska vänner och du har precis förlorat den enda som verkligen brydde sig om dig på riktigt! som verkligen älskade dig för den du var och inte för vad du hade.. "


Det får tårarna att bara rinna nedför mina kinder. Hugo, jag hoppas du kommer förbi detta.Var stark, ingen är värd det här! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0