Torsdag

Orkar inte skriva så mycket. Är less på väldigt mycket i min tillvaro just nu. En stor sak... Lite frustrerande..
Kommer iallafall sakna min plutt Mikaela på måndag för hon har bytt skola :( som jag också förhoppningsvis ska hoppa in på tvåan i nästa år men! ;P iaf ett år kvar! :o :( hoppas så jävla hårt... vore underbart! real suger kuk seriöst..
fikade hos farmor idag, myspysigt. fått nya påslakan o örngott, det är hjärtan på. sött.
ekuriren vill fota mig imorn när jag matar tigrar o lejon, jag tror jag ljög för det gör dom säkert inte på fredagar bara för att.
jag är väldigt trött, men jag behöver duscha och fixa lite först. äta också kanske...
nej inge bra att skriva om man är så här frustrerad! bläääk.


aja mikkkiiiiss ha de bra så länge, kommer sakna dig fett! pussssss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0