real

ja du har fortf delad åsikt om real tror jag. lärarna sitter på facebook när de jobbar med eleverna, jag har ingen dator som alla andra för den har min mentor tills hon får en ny och då får jag hennes? de får mitt förnamn att bli Arkko ist för Emma? heter liksom arkkoemma.staflin i inloggning :@  tabellen på deras hemsida var ju tydligen gammal och skulle man inte lita på så nu har jag börjat med matte b med en lärare som skrattar åt eleverna o får en att verka korkad? (har hela klassen märkt) bara hoppas som fan på att klara sig :s fortsätter han och jag får flera ig kmr jag ge upp ju :/ 
Iaf, har lite eget schema nu. Eng B på måndagmornar när vi inte har samhäll i projekt då får jag göra lite av engelskan hemma, sen småföretagande a som jag börjat med, o  matte b tsm med de andra som har matte a.
Ledig tisdagar så länge de också där inte är samhäll, onsdag som alla andra, tors typ småföretagande när de har engelska o sen matte b igen. parken zoo på tors och praktik på fredag. hoppas på strömsholm ,får veta imorn! :)
avslutar med bild på det normalaste paret ;) älskar dig emil :D:D <3

Kommentarer
Postat av: selma

sv: ingen har sagt att man inte är turk om man kommer ifrån turkiet, jag menar att svenskar säger turk till utlänningar och utlänningar är inte bara turkar utan de är bosnier, albaner, syrianer, osv osv.. det är störigt när folk säger tex. "turk"dush. och det är inte så att blattar tar en snabbdush eller bara tvättar sig under armarna utan de flesta utlänningar dushar faktiskt i ca en timme. inklusive jag. och påstå inte att jag är en blatte jävel för jag är lika mycket svensk som utlänsk. 50/50. och de jag försöker säga är att dra inet alla utlänningar över en kant för de är inte så att alla blattar är TURKAR som ni vräker ur er. och jag har inte sagt att du är en jävla svenne jävel så kom inte och skriv sånt till mig. jag är halv svensk. pass på dig !

2010-09-15 @ 19:27:59
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0