skola

Var längesen jag skrev men inte hunnit/orkat för allt jag lagt upp på min facebook på sistonde har bara blivit påhoppad av skitmänniskor...
Iaf gått snart två veckor på real, är inte så jätteimponerad kan jag lova men vi får se vad jag tar mig till. Ska prata med dom imorgon och se vad jag blir efter student mm. Klassen däremot trivs jag bra i, rolig "basgrupp" har jag som vi är indelade i nu, och så min älskade Mimmi haha :d my new krogen buddy! fyfan vad glad jag blev när jag såg att hon var 91a, då är man inte helt ensam bland havet av 94or ;P Iaf så går hon och jag till skolan tsm nu :) bra för mig att röra på mig lite huhu :D
Imorgon blir min första dag i parken zoo, var ju *host* "sjuk" (läs: kryssning) förra fredagen. Hoppas vi får göra något vettigt :) För sen på kvällen har dom övernattning, dock är det bara obligatoriskt tills klockan 20.30 så sen går typ alla utom 8 av 30 hem ;P ska iaf laga tacos, prata lite mer avslappnat med varann o glo film :) kan ju bli nice man vet aldrig! eftersom det är på kvällen så blir vi iaf lediga på fredag, awesume! =D
Nu vart de mkt så ska inte skriva nå  mer haha! sovit bort några timmar idag så nu blir det att mysa med sin Emil som är skitstabil och nykter vill jag lova! ja en pik till er... :)

Kommentarer
Postat av: janina

haha antar att piken va till mig jerry?

2010-09-04 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0