You gotta be careful

Ja, jag skäms inte för att säga att jag har vart så dum, så dum. Eller ja slarvig... och dum. Mina p-piller eller ja p-plåster som jag testade i somras tog slut för nån månad sen och så har jag inte fått arslet ur vagnen och tagit oss till ungdomsmottagningen o fixat nya (främst för de är så sega o man måste boka tid o shit ist för att bara ha drop in när man kan köpa direkt som det var i karlstad!). Så ja, nu har ju det som inte fick hända hänt. I am with child.         → kort sagt, min moder blev flyförbannad, för jag satt mig i denna sits. Flera har frågat om de ska säga grattis och och sådär, men jag har meddelat att nejdu, här ska ingen bli förälder. Har även hört att jag ska tänka igenom det innan jag gör en abort,men det ser jag ingen mening i då jag trotsallt har lite vett kvar i skallen (hallelujah!) och förstår att nu är INTE rätt tidpunkt i mitt liv att bli mamma. Dessutom vill jag inte heller.
Hade inte vetat något om jag inte börjat må illa i onsdags och spytt innan praktiken i fredags. Idag har jag ringt en kurator på um som ska ringa upp mig, hon ska väl se till så jag gör rätt val o blahablaha. :)
Så för att avsluta, SKYDDA ER. både mot sjukdomar och graviditet, så jävla onödigt det här! :P Dessutom är inte abort bra om man vill ha barn i framtiden, så tänk på det!

uschaja..känns helskumt detta...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag tycker väl inte att det är rätt överhuvudtaget med abort. Men ser ju inte ner på dig för ditt beslut, tycker bara att det är tragiskt. Mot barnet alltså..

Hoppas det går bra med aborten <3

2010-09-28 @ 14:40:48
URL: http://haggqvist.blogg.se/
Postat av: Nina Å

tycker de e jätte ansvarsfullt av dej för att du förstår att dagen läge inte är rätt tidpunkt.. du e ju så ung.. du måste ju hinna leva med innan du kan ge en bebis ett liv.. finns här om du behöver stöd eller vad som helst.. puss o kram// nina å

2010-09-28 @ 15:51:53
URL: http://deadlyagony.blogg.se/
Postat av: tjolahopsaanan

Finns ju också KONDOMER som man kan använda

och inte BARA p-piller



Så du är ungefär i v6 enligt testet då...

Du hinner ju med abort Medicinsk innan v9



All LYCKA nu och andvänd KONDOM om du inte hämtat ut dina p-piller...

2010-09-30 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0