I'm (probably) back!

Jag gillar verkligen bloggparken. Finns inte mycket jag ogillar där. Allt är så enkelt och bra, när det gäller min kompetens. Men sen finns det ju snälla människor, begåvade människor - som vill hjälpa en med headers. SNYGGA headers. Då vill man inte vara kvar på bloggparken, utan kunna få en header och design som är helhjärtat gjord för en själv. Precis som man vill ha den.

Så nu kommer jag nog att blogga här på blogg.se igen. Min största saknad härifrån är nog den exakta bloggstatistiken. Att kunna uppdatera sekund för sekund och se att en till person har varit och kikat in här. På bloggparken känns det som att siffrorna inte riktigt stämmer, och jag måste alltid vänta tills nästa dag för att se dom.

Med det sagt, så ska jag även försöka tjäna pengar på annonser! Så när jag fixat det, måste ni klicka på dom! ;)
Sitter nu sjuk och eländig, men ska försöka knåpa ihop något med hjälp av EmmaPemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0